Retourneren


Retourneren van uw bestelling.

Voor producten waar hygiëne van belang is zoals supplementen, oliën en huidverzorginsproducten die verzegeld zijn, geldt dat deze enkel ongeopend retour mogen. 

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@huidzorgshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgt is bij ons of het pakket kwijt is. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs tot dat je retour is ontvangen en verwerkt. 

Niet-functionerend artikel/verkeerd artikel ontvangen? 

Als u een artikel ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze praktijk 073-6907735.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Controleer eerst of het artikel dat u heeft besteld vermeld staat op de factuur. Komt dit niet overeen, neem dan contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het juiste artikel zo snel mogelijk uw kant op komt als we het artikel retour hebben ontvangen. 

Retourneren van verkeerd bestelde artikelen.

Wanneer u de verkeerde producten heeft besteld zijn de kosten voor het retourneren voor eigen rekening. Neem over het retour zenden van verkeerd bestelde producten contact met ons op door te mailen naar info@huidzorgshop.nl.  

Cadeaubonnen en kortingen

Bij retour sturen van producten waar korting op zit wordt het bedrag wat ook is betaald weer terug overgemaakt (incl. de korting). Bij producten waar cadeaubonnen bij ingeleverd zijn zullen nieuwe cadeaubonnen worden uitgeschreven die bij de volgende aankoop in te leveren zijn. Op cadeaubonnen wordt namelijk geen geld teruggegeven.