Garantie en klachten

Garantie 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 


Wij streven ernaar de producten in de beste kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigt raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij vragen u om zo snel mogelijk, het liefst binnen twee weken, na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om u blij te maken met de aankoop via onze webshop. Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland. Wij staan u graag te woord en proberen samen met u tot een oplossing te komen. U kunt uw klacht kenbaar maken via de mail info@huidzorg073.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”